جستجو
گروه محصولات
    Menu Close

    اسپیسر ترازکننده بتن (کروم‌بند)

    اسپیسر ترازکننده بتن (کروم‌بند) محصولی است چندوجهی. این محصول با کاهش هزینه‌ی بتن‌ریزی، وزن ساختمان را کاهش داده و با ایجاد کاور بتن یکسان بر روی آرماتورها و لوله‌های گرمایش از کف، ابزار مناسبی را  برای کنترل دقیق و کامل ضخامت بتن در اختیار سازندگان و مهندسین ناظر قرار می‌دهد. ایجاد کاور مناسب مانع رسیدن رطوبت و هوا به میلگرد می‌شود که خود عامل اصلی اکسیداسیون و افزایش حجم میلگرد و نیز زنگ‌زدگی و در نهایت ترک‌خوردگی بتن می‌باشد. با اسپیسر کروم‌بند، چشمه‌بندی منظم و مرتبی برای بتن‌ریزی ایجاد شده و پوشش الزامی و استاندارد مطابق مقررات ملی ساختمان در سرتاسر سطوح سقف حاصل می‌شود.

    مشاهده به عنوانن جدول فهرست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش در هر صفحه
    تصویر  اسپیسر  BS-ARS 30 با پروفیل ترازکننده بتن - هر مترمربع

    اسپیسر BS-ARS 30 با پروفیل ترازکننده بتن - هر مترمربع

    اسپیسر از نظر لغوی به معنای فاصله‌گذار یا فاصله‌نگهدار است. در صورت استفاده از اسپیسر در بتُن‌ریزی کیفیت سازه و سرعت اجرا بالا بوده و سبب خواهد شد ضخامت بتن بر روی وآرماتورهای سقف و یا دیوار بتنی طبق استانداردهای لازم، رعایت گردد. اسپیسر BS-ARS 30 برای سقف‌های تیرچه بلوک، عرشه فولادی، دال و سقف‌های مجوف مثل کوبیاکس و وافل که ضخامت بتُن را از روی آرماتورها به 3 سانت می‌رساند مناسب است.
    25,000 تومان
    برابر با 25,000 تومان هر 1 مترمربع
    تصویر  اسپیسر  BS-ARS 50 با پروفیل ترازکننده بتن- هر مترمربع

    اسپیسر BS-ARS 50 با پروفیل ترازکننده بتن- هر مترمربع

    اسپیسر از نظر لغوی به معنای فاصله‌گذار یا فاصله‌نگهدار است. در صورت استفاده از اسپیسر در بتُن‌ریزی کیفیت سازه و سرعت اجرا بالا بوده و سبب خواهد شد ضخامت بتن بر روی آرماتورهای سقف و یا دیوار بتنی طبق استانداردهای لازم، رعایت گردد. اسپیسر BS-ARS 50 در هنگام گودبرداری جهت کروم‌بندی مش‌های روی دیوار، دیوارهای بتنی، و فنداسیون که ضخامت بتُن را از روی آرماتورها به 5 سانت می‌رساند مناسب است.
    25,000 تومان
    برابر با 25,000 تومان هر 1 مترمربع
    تصویر  اسپیسر  BS-LS 30 با پروفیل ترازکننده بتن- هر مترمربع

    اسپیسر BS-LS 30 با پروفیل ترازکننده بتن- هر مترمربع

    اسپیسر از نظر لغوی به معنای فاصله‌گذار یا فاصله‌نگهدار است. در صورت استفاده از اسپیسر در بتُن‌ریزی کیفیت سازه و سرعت اجرا بالا بوده و سبب خواهد شد ضخامت بتن بر روی آرماتورهای سقف و یا دیوار بتنی طبق استانداردهای لازم، رعایت گردد. اسپیسر BS-LS 30 برای تیرچه‌های کرومیت و نیازیت که ضخامت بتُن را از روی پلاستوفوم به 5 سانت می‌رساند مناسب است.
    25,000 تومان
    برابر با 25,000 تومان هر 1 مترمربع
    تصویر  اسپیسر  BS-PIP 30 با پروفیل ترازکننده بتن- هر مترمربع

    اسپیسر BS-PIP 30 با پروفیل ترازکننده بتن- هر مترمربع

    اسپیسر از نظر لغوی به معنای فاصله‌گذار یا فاصله‌نگهدار است. در صورت استفاده از اسپیسر در بتُن‌ریزی کیفیت سازه و سرعت اجرا بالا بوده و سبب خواهد شد ضخامت بتن بر روی لوله‌های گرمایش از کف طبق استانداردهای لازم، رعایت گردد. اسپیسر BS-PIP 30 برای لوله‌های گرمایش از کف و کروم‌بندی و کف‌سازی در طبقات که پوشش بتن را از روی لوله‌ها به 3.5 سانت می‌رساند مناسب است.
    25,000 تومان
    برابر با 25,000 تومان هر 1 مترمربع
    Filters Close