جستجو
گروه محصولات
    Menu Close

    روغن حل شونده یا آب صابون (گالن 4 لیتری)

    روغن حل ­شونده یا آب صابون یا امولسیون شونده به روغن­‌های محلول در آب گفته می‌‌شود و به این منظور امولسیون پایداری را تشکیل می­‌دهد که به شکل­ محلولی شیری رنگ است.
    شناسه کالا در انبار: SM106
    تومان
    برابر با تومان هر 1 لیتر
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد

    استفاده از آب صابون با کیفیت بالا، طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد و هزینه‌های ناشی از تعمیرات را کاهش می‌دهد. همچنین باعث کاهش و یا حذف هزینه‌های تخلیه پساب و حفظ محیط زیست می‌گردد. آب صابون به عنوان خنک‌کننده استفاده می‌شود. در واقع روغن آب‌صابون می‌تواند به عنوان یک خنک‌کننده جهت کاهش گرمای ناشی از اصطکاک عمل کند. همچنین به عنوان روانکار می‌تواند اصطکاک را کاهش دهد. مزیت این نوع روغن‌­ها پایداری فوق­‌العاده امولسیون و محافظت در برابر خوردگی و زنگ‌­زدگی می­‌باشد.

    مشخصات محصول
    مشخصات فنی

    مايع شیری رنگ

    :حالت فيزيكی

    ندارد

    :یون کلر

    گالن پلاستيكي  20 و 4 ليتری

    بسته‌بندی:

    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید Close
    • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    تصویر  میکروسیلیس (کیسه 10 کیلویی)

    میکروسیلیس (کیسه 10 کیلویی)

    استفاده از میکروسیلیس در بتن‌ریزی‌های مجاور سواحل دریاها به طور جدی مورد توجه مهندسین ساختمان قرار گرفته است به دلیل خصوصیات بارز پوزولانی میکروسیلیس، استفاده از آن جهت بهبود خواص مکانیکی و افزایش دوام در کشورهای پیشرفته رو به افزایش است. میکروسیلیس یک محصول فرعی از کوره‌های قوس الکتریکی در جریان تولید آلیاژهای فروسلیس می‌باشد. این ماده با داشتن بیش از 90 درصد سیلیس با حالت غیرکریستالی و به شکل ذرات بی‌نهایت ریز با قطر متوسط 0.1 متوسط میکرون شدیداً پوزولانی و برای استفاده به عنوان یک ماده سیمانی در بتن بسیار مناسب است و با استاندارد ASTM C1240 مطابقت دارد. پودر میکروسیلیس جهت تقویت خواص آب‌بندی و دوام سازه‌های بتنی به خصوص در سازه‌های ساحلی، آبی و بتن‌هایی که در معرض حمله شدید سولفات‌ها و خوردگی آرماتورها قرار دارند، مناسب است.
    55,500 تومان
    برابر با 5,550 تومان هر 1 کیلوگرم