جستجو
گروه محصولات
    Menu Close

    عایق رطوبتی نانو ژیکابام سفید 400 گرمی

    این محصول دارای گواهینامه نانو از ستاد نانو به شناسه 005298 می‌باشد. عایق‌کاری یکی از نیازهای اولیه و اساسی در هر ساختمان است. با توجه به سختی استفاده از عایق‌های‌های پایه قیری، کاربرد نانو ژیکابام مزایای زیادی به همراه خواهد داشت. اگر به دنبالی محصولی هستید که جایگزین ایزوگام کنید و دردسرها و خطرات ایزوگام و قیرگونی را هم نداشته باشد، می‌توانید این محصول را انتخاب کنید. کافی است محصول را با آب مخلوط کنید و به راحتی با قلم مو یا تی پلاستیکی بر روی سطح مورد نظر اعمال نمایید.
    شناسه کالا در انبار: NANO716
    110,750 تومان
    برابر با 110,750 تومان هر 400 گرم
    i h
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد
    • مقاومت بالا
    • طول عمر بالا
    • سهولت استفاده
    • خاصیت آنتی‌باکتریال و مقاوم در برابر اشعه UV
    • عدم رشد جلبک و باکتری در استخرها و منابع آب
    • امکان اعمال مستقیم ملات و چسب‌های ساختمانی بر روی آن
    • مناسب برای منابع آب شرب و دارای تائیدیه بهداشتی از آزمایشگاه همکار وزارت بهداشت
    مشخصات محصول
    مشخصات فنی
    حالت فیزیکیپودر
    رنگسفید و بیش از از ۴۰ رنگ متنوع
    وزن مخصوص1.2  gr/cm3
    میزان چسبندگی بیشتر از 1.5  N/mm2
    الاستیسیتهبیش از ۸ درصد
    ضریب مصرف 3/1  kg/m2
    بسته‌بندیسطل پلاستیکی 1، 2، 4 و 20 کیلوگرمی
    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید Close
    • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    تصویر  واتر پروف بتن پودری ZWP-P (کیسه 5 کیلوگرمی)

    واتر پروف بتن پودری ZWP-P (کیسه 5 کیلوگرمی)

    مهم‌ترين علت عدم مقاومت بتن در مقابل نفوذ آب و ساير عوامل شيميايی نداشتن فشردگی لازم و وجود خلل و فرج در بتن می‌باشد. افزودنی واترپروف بتن پودری ZWP-P که جز مواد کمکی بتن شرکت ژیکاوا محسوب می‌شود با ايجاد فشردگی بيشتر در بتن مقاومت آن را در مقابل نفوذ آب و املاح شيميايی تا چند برابر افزايش داده و به علت كاهش ميزان آب مصرفی از ايجاد فضاهای خالی و منافذ ريز و همچنين تَرَك‌ خوردگی بتن جلوگيری می‌نمايد.
    83,750 تومان
    برابر با 16,750 تومان هر 1 کیلوگرم
    تصویر  میکروسمنت درشت‌دانه رنگ سفید (قوطی کوچک)

    میکروسمنت درشت‌دانه رنگ سفید (قوطی کوچک)

    میکروسمنت پوشرنگی است تزئینی، پلیمری، و کامپوزیت آلی و معدنی بر پایه سیمان که با مواد شیمیایی و رزین‌هایی خاص بهبود کیفیت یافته تا ضمن تأمین دوام و ماندگاری بسیار طولانی، ابزاری باشد تا طرح‌ها و ایده های هنرمندان خلاق و خوش‌ذوق با دستان توانا و هنرمندشان به تابلوهایی و زیبا و ماندگار تبدیل نماید. میکروسمنت در سال ۲۰۱۵ به عنوان یکی از منحصر به فرد‌ترین پوشش‌ها از نگاه معماران و طراحان داخلی انتخاب شد. این پوشش بدون توجه به اینکه سطح چه متراژی دارد، به صورت پیوسته و بدون درز و شکاف اجرا می‌شود یکی از بهترین ویژگی‌های آن سطح بدون درز و یکپارچه و در نتیجه نگهداری، نظافت و تعمیر بسیار آسان است. به عبارتی این پوشش بدون توجه به اینکه سطح چه متراژی دارد، به صورت پیوسته و بدون درز و شکاف اجرا می‌شود. اجرای دستی و بافت‌های مختلف این پوشش باعث می‌‌شود که هر پروژه بدیع، زنده، خاص و منحصر به فرد باشد چرا که هیچ دو سطحی یکسان و شبیه به هم نخواهند بود. با توجه به چسبندگی قوی میکروسمنت به انواع زیرآیند مانند کاشی، سیمان، آجر و … و ضخامت اجرایی از چند میکرون تا ۳ میلی‌متر، می‌توان با صرف وقت و زمان قابل قبولی، بازسازی و نوسازی با کیفیت بسیار بالا و ارزشمندی را انجام داد. مقاومت بسیار بالای این محصول باعث می‌شود گزینه بسیار خوبی برای مکان‌هایی باشند که در معرض ترافیک سنگین قرار دارند. علاوه بر این این پوشش به سرعت خشک می‌‌شود و می‌توان بلافاصله از آن استفاده کرد.
    30,750 تومان
    تصویر  ژیکاتکس رنگی (تولید بنا به سفارش)

    ژیکاتکس رنگی (تولید بنا به سفارش)

    ژیکاتکس یک پوشرنگ پایه سیمانی حاوی چند نوع مواد کمکی و رزین، جهت ایجاد چسبندگی، کارپذیری و بالا بردن دوام و مقاومت آن در مقابل عوامل جوی می‌باشد. ژیکاتکس در رنگ‌های مختلف و در انواع پاششی و ماله‌ای تولید شده و می‌توان با استفاده از انواع کاردک، غلطک، شابلون، استمپ و سایر ابزار نقاشی صدها طرح و رنگ مختلف را اجرا نمود. ژیکاتکس پس از اجرا به سختی بتن شده و کاملا ضد آب است.
    45,150 تومان
    برابر با 45,150 تومان هر 1 کیلوگرم