جستجو
گروه محصولات
    Menu Close

    قیمت و خرید انواع محصولات شیمیایی ساختمان

    محصولات شیمیایی ساختمان به مواد افزودنی بتن (به غیر از آب، دانه‌های مختلف سنگ و سیمان) گفته می‌شود که عمدتاً به ملات بتن اضافه می‌گردد. 

    مشاهده به عنوانن جدول فهرست
    مرتب سازی بر اساس
    نمایش در هر صفحه
    تصویر  منبسط کننده بتن ZE-1 (بنا به سفارش)

    منبسط کننده بتن ZE-1 (بنا به سفارش)

    بتن پس از گیرش دچار جمع‌شدگی می‌شود. جهت جبران این جمع‌شدگی در مواردی که این پدیده مشکل‌ساز است و یا در صورت نیاز به ایجاد انبساط، از افزودنی منبسط کننده بتن استفاده می‌شود. منبسط کننده بتن پودری است که به هنگام تهیه بتن به آن اضافه می‌شود و علاوه بر ایجاد انبساط سبب کاهش آب مصرفی، افزایش روانی، جلوگیری از آب انداختن، جلوگیری از انقباض و افزایش مقاومت مکانیکی بتن می‌گردد. منبسط کننده بتن ZE-2 با استفاده از جدیدترین دستاوردهای شیمی ساختمان تولید شده است و علاوه بر داشتن کیفیتی بالاتر از منبسط کننده بتن ZE-1 میزان مصرف بسیار کمتری نیز دارد.
    تماس برای قیمت
    تصویر  میکروسیلیس (بنا به سفارش در بسته‌بندی درخواستی)

    میکروسیلیس (بنا به سفارش در بسته‌بندی درخواستی)

    استفاده از میکروسیلیس در بتن‌ریزی‌های مجاور سواحل دریاها به طور جدیدی مورد توجه مهندسین ساختمان قرار گرفته است به دلیل خصوصیات بارز پوزولانی میکروسیلیس‌، استفاده از آن جهت بهبود خواص مکانیکی و افزایش دوام در کشور های پیشرفته رو به افزایش است. میکروسیلیس یک محصول فرعی از کوره‌های قوس الکتریکی در جریان تولید آلیاژهای فروسلیس می‌باشد. این ماده با داشتن بیش از 90 درصد سیلیس با حالت غیرکریستالی و به شکل ذرات بی‌نهایت ریز با قطر متوسط 0.1 متوسط میکرون شدیدا پوزولانی و برای استفاده به عنوان یک ماده سیمانی در بتن بسیار مناسب است و با استاندارد ASTM C1240 مطابقت دارد. پودر میکروسیلیس جهت تقویت خواص آب‌بندی و دوام سازه‌های بتنی به خصوص در سازه‌های ساحلی، آبی و بتن‌هایی که در معرض حمله شدید سولفات‌ها و خوردگی آرماتورها قرار دارند، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    تماس برای قیمت
    تصویر  میکروسیلیس (کیسه 10 کیلویی)

    میکروسیلیس (کیسه 10 کیلویی)

    استفاده از میکروسیلیس در بتن‌ریزی‌های مجاور سواحل دریاها به طور جدی مورد توجه مهندسین ساختمان قرار گرفته است به دلیل خصوصیات بارز پوزولانی میکروسیلیس، استفاده از آن جهت بهبود خواص مکانیکی و افزایش دوام در کشورهای پیشرفته رو به افزایش است. میکروسیلیس یک محصول فرعی از کوره‌های قوس الکتریکی در جریان تولید آلیاژهای فروسلیس می‌باشد. این ماده با داشتن بیش از 90 درصد سیلیس با حالت غیرکریستالی و به شکل ذرات بی‌نهایت ریز با قطر متوسط 0.1 متوسط میکرون شدیداً پوزولانی و برای استفاده به عنوان یک ماده سیمانی در بتن بسیار مناسب است و با استاندارد ASTM C1240 مطابقت دارد. پودر میکروسیلیس جهت تقویت خواص آب‌بندی و دوام سازه‌های بتنی به خصوص در سازه‌های ساحلی، آبی و بتن‌هایی که در معرض حمله شدید سولفات‌ها و خوردگی آرماتورها قرار دارند، مناسب است.
    55,500 تومان
    برابر با 5,550 تومان هر 1 کیلوگرم
    تصویر  هوازای بتن ZAE-1 (بشکه 220 کیلوگرمی)

    هوازای بتن ZAE-1 (بشکه 220 کیلوگرمی)

    هوازای بتن ZAE-1 ماده‌ای حباب‌ساز و جز افزودنی های بتن است كه با توليد حباب‌های هوای پايدار، محكم، ريز و نزديك به هم در داخل بتن باعث افزايش مقاومت آن در برابر سيكل‌های گرما و سرما شده و به خاطر كاهش نفوذپذيری و خاصيت آب‌بندی، مقاومت‌های شيميايی و مكانيكی آن را افزايش می‌دهد.
    تومان
    برابر با تومان هر 220 لیتر
    تصویر  هوازای بتن ZAE-1 (گالن 20 کیلوگرمی)

    هوازای بتن ZAE-1 (گالن 20 کیلوگرمی)

    هوازای بتن ZAE-1 ماده‌ای حباب‌ساز و جز افزودنی‌های بتن است كه با توليد حباب‌های هوای پايدار، محكم، ريز و نزديك به هم در داخل بتن باعث افزايش مقاومت آن در برابر سيكل‌های گرما و سرما شده و به خاطر كاهش نفوذپذيری و خاصيت آب‌بندی، مقاومت‌های شيميايی و مكانيكی آن را افزايش می‌دهد.
    تومان
    برابر با تومان هر 20 لیتر
    تصویر  واتر پروف بتن پودری ZWP-P (کیسه 5 کیلوگرمی)

    واتر پروف بتن پودری ZWP-P (کیسه 5 کیلوگرمی)

    مهم‌ترين علت عدم مقاومت بتن در مقابل نفوذ آب و ساير عوامل شيميايی نداشتن فشردگی لازم و وجود خلل و فرج در بتن می‌باشد. افزودنی واترپروف بتن پودری ZWP-P که جز مواد کمکی بتن شرکت ژیکاوا محسوب می‌شود با ايجاد فشردگی بيشتر در بتن مقاومت آن را در مقابل نفوذ آب و املاح شيميايی تا چند برابر افزايش داده و به علت كاهش ميزان آب مصرفی از ايجاد فضاهای خالی و منافذ ريز و همچنين تَرَك‌ خوردگی بتن جلوگيری می‌نمايد.
    83,750 تومان
    برابر با 16,750 تومان هر 1 کیلوگرم
    Filters Close
    Min: تومان Max: 11,015,000 تومان
    ريال0 ريال11015000