جستجو
گروه محصولات
    Menu Close
    Back to all

    معرفی کامل اسپیسر ترازکننده بتُن (کروم‌بند)

    معرفی کامل اسپیسر ترازکننده بتُن (کروم‌بند)

     

    با توجه به این که همیشه پس از آماده‌سازی سازه سقف در طبقات در هنگام بتن‌ریزی به دلیل عدم وجود کروم‌بندی مشخص، با مشکل موّاج شدن بتن در سطح مواجهیم و اجراکارها مبنایی برای یکسان نمودن ضخامت بتن در کل سطح ندارند تا بتوانند کاور بتن مناسب سقف را به یک اندازه و ضخامت برسانند، لذا برای حل کامل این مشکل، محصول تراز کننده بتن تولید گردید که برای جلوگیری از مواج شدن بتن و نیز هم سطح شدن بتن استفاده می‌شود و در اصل نوعی کروم‌کشی سریع و آسان در سقف به حساب می‌آید. 

    برای مثال : اگر ما در سقف کرومیت طبق آیین‌نامه، ضخامت بتن را 5 تا 7 سانتیمتر از روی پلاستوفوم داشته باشیم‌، چیزی که عملاً در حال حاضر با آن مواجهیم، ضخامت بتن در هر جایی از سقف متفاوت است و کاور بتن نامناسبی را در روی سقف شاهدیم (به علت نبود مبنای مشخص برای اجراکارها). اما با وجود سیستم پروفیل کروم‌بند در تمام سطح سقف ضخامت بتن یکسانی خواهیم داشت که توسط اجراکارها به صورت شمشه‌کشی ایجاد می‌گردد.

     

    سقف کرومیت و یا نیازیت

    در این نوع سقف از اسپیسر BS-LS 30 در زیر پروفیل کروم بند استفاده میشود که طبق آیین نامه ضخامت بتن را از روی پلاستوفوم به 6 سانتیمتر میرساند(حداقل ضخامت بتن 5 و حداکثر 7 سانتیمتر)

     

    سقف عرشه فولادی و یا انواع دال:

     

    در این نوع سقف از اسپیسر BS-ARS 30 در زیر پروفیل کروم‌بند استفاده می‌شود که ضخامت بتن را از روی آرماتور فوقانی مش بسته شده به 3 سانتیمتر می‌رساند .

    سقف تیرچه بلوک یا فوم بلوک:

    در این نوع سقف از اسپیسر BS-ARS 30 در زیر پروفیل کروم‌بند استفاده می‌شود که طبق آیین‌نامه ضخامت بتن را از روی بلوک و یا فوم به 6 سانتیمتر می‌رساند.

    سقف کوبیاکس، یوبوت و مجوف یا موارد مشابه این سیستم:

     

     

    بر اساس آیین‌نامه اجرایی موجود برای این نوع از سقف‌ها، از روی آرماتور فوقانی مش بسته شده بر روی کیج ماژل‌ها، باید ضخامت بتن حداقل به 3 سانتیمتر برسد، که در این سیستم نیز از اسپیسر BS-ARS 30 استفاده می‌شود.

     

     

     

    نظرات
    انصراف از نظر Close