جستجو
گروه محصولات
    Menu Close

    میکروسیلیس (بنا به سفارش در بسته‌بندی درخواستی)

    استفاده از میکروسیلیس در بتن‌ریزی‌های مجاور سواحل دریاها به طور جدیدی مورد توجه مهندسین ساختمان قرار گرفته است به دلیل خصوصیات بارز پوزولانی میکروسیلیس‌، استفاده از آن جهت بهبود خواص مکانیکی و افزایش دوام در کشور های پیشرفته رو به افزایش است. میکروسیلیس یک محصول فرعی از کوره‌های قوس الکتریکی در جریان تولید آلیاژهای فروسلیس می‌باشد. این ماده با داشتن بیش از 90 درصد سیلیس با حالت غیرکریستالی و به شکل ذرات بی‌نهایت ریز با قطر متوسط 0.1 متوسط میکرون شدیدا پوزولانی و برای استفاده به عنوان یک ماده سیمانی در بتن بسیار مناسب است و با استاندارد ASTM C1240 مطابقت دارد. پودر میکروسیلیس جهت تقویت خواص آب‌بندی و دوام سازه‌های بتنی به خصوص در سازه‌های ساحلی، آبی و بتن‌هایی که در معرض حمله شدید سولفات‌ها و خوردگی آرماتورها قرار دارند، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    شناسه کالا در انبار: AB213
    تماس برای قیمت
    i h
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد

    افزودن میکروسیلیس به مخلوط بتن باعث می‌گردد Sio2 فعال آن با محلول هیدروکسید کلسیم Ca(OH)2 آزاد در منفذ موئین بتن ترکیب گردد و کریستال سیلیکات کلسیم نامحلول تولید نماید و در نهایت باعث تراکم ساختار خمیر سیمان و کاهش نفوذپذیری و افزایش مقاومت فشاری، الکتریکی، خمشی و کششی بتن، افزایش مقاومت بتن در برابر فرسایش، کاهش قابل توجه نفوذپذیری، جلوگیری از نفوذ یون کلر، سولفات‌ها و سایر مواد شیمیایی مخرب به داخل بتن گردد.

    مشخصات محصول
    مشخصات فنی
    حالت فیزیکیپودر پوزولان
    رنگخاکستری روشن
    وزن مخصوص250 گرم در سانتیمتر مکعب
    شکل ذرات کروی و غیرکریستاله (آمورف)

     

    نکات ایمنی:

    همانند تمامی محصولات شیمیایی دقت شود تا از تماس با چشم ها، دهان، پوست و مواد غذایی پرهیز گردد. در صورت تماس با پوست و چشم ها بلافاصله آن را به مدت 15 دقیقه با آب شستشو داده و به پزشک مراجعه نماید. اگر به طور اتفاقی بلعیده شد، می بایست اقدامات پزشکی انجام شود.

    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید Close
    • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *