جستجو
گروه محصولات
    Menu Close
    Back to all

    نحوه اجرای سیستم ترازکننده بتن (کروم‌بند)

    نحوه اجرای سیستم ترازکننده بتن (کروم‌بند)

     

    در کروم‌بندی سقف‌های کرومیت برای هر 100 مترمربع مساحت به 30 شاخه پروفیل نیاز می‌باشد که با فاصله معین یک متر و بیست سانتیمتر (1.2 متر) از یکدیگر بر روی سطح نصب می‌شوند ( مبنای 30 شاخه در صد متر مربع، با فاصله یک متر و بیست سانتیمتر از هم محاسبه گردیده). در هر نوع سقف باید از اسپیسرهای تولید شده برای همان سقف استفاده کرد.

    فاصله بین کروم بندها 1.2 متر (یک متر و بیست سانتی‌متر)

     

    نحوه‌ی اجرای بتنریزی با این سیستم

    برای اجرای بتن‌ریزی نیازی به ماله دستی نیست و تنها یک شمشه آلومینیومی (حداقل 40*80) مورد نیاز می‌باشد که حداقل طول آن دو متر باشد. بدین نحو که پس از ریخته شدن بتن از نازل میکسر در فواصل بین بند‌های کروم، با استفاده از شمشه آلومینیومی، محدوده اجرا را شمشه‌کشی می‌کنیم.( تمامی اجراکارهای ساختمانی با اصطلاح شمشه‌کشی و کار با آن آشنا هستند).

    شمشه ماله دسته‌دار

    جهت سهولت انجام کار می‌توان از شمشه ماله دسته‌دار برای همسطح نمودن بتن  استفاده کرد. در هنگام اجرا با وجود سیستم کروم‌بند، برای سهولت در صاف کردن بتنِ بین‌کروم‌ها، نیاز به وسیله‌ای به نام شمشه ماله می‌باشد که هر دو طرف این وسیله روی کروم‌بندها قرار می‌گیرد و با کشیدن شمشه‌ ماله دسته‌دار به جلو و عقب بتنِ بین آنها صاف و در سطح تراز یک‌دست قرار می‌گیرد.

    نظرات
    انصراف از نظر Close