جستجو
گروه محصولات
    Menu Close

    ژل میکروسیلیس ZH-150 ( 24 کیلوگرمی)

    ژل میکروسیلیس ZH-150 به عنوان افزودنی بتن برای تولید بتن با مقاومت زیاد، دوام، اسلامپ بالاتر و نفوذپذیری کمتر نسبت به بتن معمولی به کار می‌رود و استفاده از آن به دلیل دارا بودن ترکیب پوزلانی، علاوه بر افزایش روانی و مقاومت‌های مکانیکی، سبب بالا رفتن مقاومت شیمیایی و نفوذناپذیری در برابر رطوبت و یون‌های خورنده از جمله کلر و سولفات شده و مصرف آن در مناطق شمالی و جنوبی کشور که در معرض خورندگی چنین یون‌هایی قرار دارند قویاً توصیه می‌گردد. ژل میکروسیلیس به عنوان جایگزین بخشی از سیمان است که دارای فوق روان‌ساز، انواع آب‌بند بتن و میکروسیلیس و برخی از افزودنی‌های دیگر می‌باشد. ژل میکروسیلیس ZH-150 بر اساس استانداردهای ASTM C1202 & C494 تولید و عرضه می‌شود. همچنین نوع الیاف‌دار این محصول نیز تولید می‌شود که دارای الیاف پلی پروپیلن است و این الیاف مقاومت کششی‌، خمشی و سایشی بتن را تا حد زیادی ارتقا می‌دهد.
    شناسه کالا در انبار: AB215
    357,500 تومان
    برابر با 14,896 تومان هر 1 کیلوگرم
    i h
    ارسال به
    *
    *
    روش ارسال
    نام
    تخمین تحویل کالا
    قیمت
    روش حمل و نقلی وجود ندارد
    • کاهش نسبت آب به سیمان
    • کاهش درزها و ترک‌های حاصل از جمع‌شدگی
    • سهولت پمپاژ و کاهش استهلاک تجهیزات بتن‌ریزی
    • کاهش 15درصد عیار سیمان
    • سازگاری با انواع سیمان‌های جدید
    • افزایش مقاومت فشاری بتن حدود 20 تا 40 درصد نسبت به بتن فاقد افزودنی
    • افزایش مقاومت‌های شیمیایی و مکانیکی و نفوذناپذیری بتن
    مشخصات محصول
    مشخصات فنی

    رنگ

    خاکستری

    حالت فیزیکی

    ژله‌­ای

    وزن مخصوص

    1.25 ±0.05 gr/cm³

    یون کلراید

    ندارد

    PH

    حدود 8

    استاندارد

    ASTM C 494 & C 1202

    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید Close
    • تنها کاربران عضو می توانند بررسی خود را بنویسند
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند
    تصویر  میکروسیلیس (کیسه 10 کیلویی)

    میکروسیلیس (کیسه 10 کیلویی)

    استفاده از میکروسیلیس در بتن‌ریزی‌های مجاور سواحل دریاها به طور جدی مورد توجه مهندسین ساختمان قرار گرفته است به دلیل خصوصیات بارز پوزولانی میکروسیلیس، استفاده از آن جهت بهبود خواص مکانیکی و افزایش دوام در کشورهای پیشرفته رو به افزایش است. میکروسیلیس یک محصول فرعی از کوره‌های قوس الکتریکی در جریان تولید آلیاژهای فروسلیس می‌باشد. این ماده با داشتن بیش از 90 درصد سیلیس با حالت غیرکریستالی و به شکل ذرات بی‌نهایت ریز با قطر متوسط 0.1 متوسط میکرون شدیداً پوزولانی و برای استفاده به عنوان یک ماده سیمانی در بتن بسیار مناسب است و با استاندارد ASTM C1240 مطابقت دارد. پودر میکروسیلیس جهت تقویت خواص آب‌بندی و دوام سازه‌های بتنی به خصوص در سازه‌های ساحلی، آبی و بتن‌هایی که در معرض حمله شدید سولفات‌ها و خوردگی آرماتورها قرار دارند، مناسب است.
    55,500 تومان
    برابر با 5,550 تومان هر 1 کیلوگرم
    تصویر  واتر پروف بتن پودری ZWP-P (کیسه 5 کیلوگرمی)

    واتر پروف بتن پودری ZWP-P (کیسه 5 کیلوگرمی)

    مهم‌ترين علت عدم مقاومت بتن در مقابل نفوذ آب و ساير عوامل شيميايی نداشتن فشردگی لازم و وجود خلل و فرج در بتن می‌باشد. افزودنی واترپروف بتن پودری ZWP-P که جز مواد کمکی بتن شرکت ژیکاوا محسوب می‌شود با ايجاد فشردگی بيشتر در بتن مقاومت آن را در مقابل نفوذ آب و املاح شيميايی تا چند برابر افزايش داده و به علت كاهش ميزان آب مصرفی از ايجاد فضاهای خالی و منافذ ريز و همچنين تَرَك‌ خوردگی بتن جلوگيری می‌نمايد.
    83,750 تومان
    برابر با 16,750 تومان هر 1 کیلوگرم
    تصویر  زودگیر بتن ZA-1 (کیسه 10 کیلوگرمی)

    زودگیر بتن ZA-1 (کیسه 10 کیلوگرمی)

    زودگير بتن ZA-1 محصولی از شرکت مواد شیمیایی ساختمانی ژیکاوا با اجزاء سيمان وارد واكنش شيميايی شده و با سرعت بخشيدن به عمل هيدراتاسيون سيمان، زمان گيرش بتن را كاهش می‌دهد.
    260,500 تومان
    برابر با 26,050 تومان هر 1 کیلوگرم
    تصویر  فوق روان‌کننده ZP-HA385 (گالن 4 کیلویی)

    فوق روان‌کننده ZP-HA385 (گالن 4 کیلویی)

    فوق روان‌کننده‌ای دیرگیر بر پایه پلی‌کربوکسیلات اتر که توانایی کاهندگی آب را دارا می‌باشد. این محصولريا، فوق روان کننده فصول و مناطق گرم می‌باشد.
    319,000 تومان
    برابر با 79,750 تومان هر 1 کیلوگرم
    تصویر  روغن قالب ژیکانول ZRA-1 (گالن 4 لیتری)

    روغن قالب ژیکانول ZRA-1 (گالن 4 لیتری)

    روغن قالب ژیکانول ZRA-1 ترکیبی از روغن‌های مخصوص و مواد امولسیونی محلول در آب می‌باشد که چسبندگی و پایداری آن افزایش داده شده است و قابل مصرف با انواع قالب‌های فلزی، چوبی و پلاستیکی می‌باشد. این روغن جزء مواد کمکی بتن محسوب می‌شود که لایه‌ای نازک و با دوام روی قالب ایجاد کرده و ضمن ایجاد سهولت در جدا شدن بتن از قالب‌ها نیز محافظت می‌کند. ژیکانول به علت محلول بودن در آب باعث خروج حباب‌های هوا و عدم ایجاد حفره در سطح بتن می‌شود.
    201,000 تومان
    برابر با 50,250 تومان هر 1 کیلوگرم